۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

من و امروز و رفتن خورشيد

سلام عزيزان

امروز روز خوبي است حداقلش اين كه تا الان خوب بوده
خورشيد هم كه ديگه تصميم خودشو گرفته ميخواد غروب
كنه ! باور كنيد كلي ازش خواهش كردم نره ولي ... آخر
من خورشيد را خيلي دوست دارم :)
ولش كن بابا، همه رفتنين مهم اين كه خوب برن وقتي كه
نيستن جاي خاليشون حس بشه نه اينكه ملت ناراحت باشن ها نه!
من خودم به شخصه اگر مردم ميگم 7 شبانه روز ملت بزنن
و برقصن و در آخر اگر از شدت خوش گذراني و رقاصي
هلاك نشده بودن يك فاتحه اي هم نثار آن مرحوم از دست رفته
(خودمو ميگم :) بكنن تا من هم در جوار بقيه ي از دست رفتگان
خوش بگذرانم ( مگه من آدم نيستم ؟!؟ ) از شوخي گذشته دوست
ندارم از خودم خاطره بد به جا بگزارم كه باعث بشه هم از نبودم
ذوق زده باشن بس است ديگر اه اه مثلا چهارشنبه سوري است
همش از مرگ گفتم
خيلي دوستون دارم خوش باشين در پناه اون كسي كه آن بالاست
مواظب خودتون باشين

۱ نظر:

  1. ممنون !
    به شما هم تبریک میگم
    (از طرف آتیش بازان گنبد) :D
    خوش بگذره...
    فعــلن

    پاسخحذف

دوستان براي ارسال نظر در صورتي كه مايل هستيد
به وبلاگ يا وبسايت شما سر بزنم در قسمت نمايه گزينه
نام/آدرس اينترنتي را انتخاب و در غير اين صورت گزينه
هاي ديگر را انتخاب نماييد ممنون