۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

اول سال و شروع بدبيني هاي من

سلام عيدتون مبارك
دلم گرفته حالم گرفتس اصلا خوب نيستم
البته تقصير كسي نيست ميدونين من هميشه دوس دارم توي غم
بمونم هميشه حالم گرفته باشه ولي دوس دارم هميشه ديگران رو
شاد ببينم دوس دارم همه خوب باشن ولي خودم ...
من اين رو قبول ميكنم كه همه ميتونن خوب بشن گذشتشون رو
جبران كنن ولي اين طرز تفكر روي بعضي ها صدق نميكنه
رك و راست بگم دوس ندارم باور كنم كه مثلا فلاني ديگه فلان كار
رو نمي كنه من قاطي كردم من نميدونم ... چهاردهم مي خوام
برم پيش مشاور ببينم چي ميشه ولي اگه از شما دوستان كسي
نظري داره كه ميتونه به بهتر شدن حالم كمك كنه خواهش ميكنم
دريغ نكنين من به كمكتون نياز دارم
فلن

۳ نظر:

  1. ببخشید آقا امیر اوتا عیدتون مبارک دوما اگه اشکالی نداره و براتون زحمتی نیست منو با اسم دفتر خاطرات قلبم لینک کنید راستی منم لینکتون کردم ممنون...

    پاسخحذف
  2. سلام آقا امیر ممنون که به وبم سر زدین . ایمیلی که برام فرستاده بودین رو خوندم ممنون از پیشنهاداتون سعی می کنم حرف هایی که زده بودین رو گوش کنم. راستی وبلاگتون قشنگه من دوستش دارم.

    پاسخحذف
  3. سلام آقا امیر من داستانم رو گذاشتم نمی دونم خوندینش یا نه ولی فک کنم نه...
    فقط اومدم خبر بدم
    با تشکر

    پاسخحذف

دوستان براي ارسال نظر در صورتي كه مايل هستيد
به وبلاگ يا وبسايت شما سر بزنم در قسمت نمايه گزينه
نام/آدرس اينترنتي را انتخاب و در غير اين صورت گزينه
هاي ديگر را انتخاب نماييد ممنون